zyyczenia świąteczne i noworoczne

pomarańcze Czary

Temat: Życzenia świąteczne i noworoczne [fr/de]
Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc i podesłać jakoweś przykłady życzeń świątecznych i noworocznych po francusku i niemiecku? Byłbym bardzo wdzęczny...
Źródło: topranking.pl/1528/zyczenia,swiateczne,i,noworoczne,fr,de.php



Temat: A moze maly slowniczek...
A moze maly slowniczek... ... zyczen swiatecznych i noworocznych? Zaczynam z finskim Hyvaa joulua ja onnellista uutta vuotta 2003 (kaksituhattakolme)!!!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,10311,4009277,4009277,A_moze_maly_slowniczek_.html


Temat: Ż Y C Z A L N I A *)
Ż Y C Z A L N I A *) *) miejsce składania życzeń świątecznych i noworocznych
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,277,3950750,3950750,Z_Y_C_Z_A_L_N_I_A_.html


Temat: życzenia po grecku
Witam, czy ktoś z grupowiczów zna jęz. grecki i zechciałby nauczyć mnie życzeń świątecznych i noworocznych? Dziękuję i pozdrawiam już świątecznie, Magda S.
Źródło: topranking.pl/1529/zyczenia,po,grecku.php


Temat: Zyczenia Swiateczne i Noworoczne
Też dołączam się do życzeń świątecznych i noworocznych
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49353,88654247,88654247,Zyczenia_Swiateczne_i_Noworoczne.html


Temat: Wigilia w podolskie wsi Ihrowica - 24.12.1944r.
...pewnie znaleźć. A polska strona przyjmuje je milcząco, bez protestu i jeszcze pozwala na ich druk. W 1. tomie, jeżeli usunie się referat prof. W. Filara, otrzymamy Litopys najczystszej, a właściwie - najbrudniejszej wody. Chcemy tutaj zaprotestować wobec wszystkich środowisk 27 DW AK. Co do Przemyśla i Wrocławia, a właściwie władz tych miast, ich niegodziwych postaw - powinniśmy dać im to odczuć, by nigdy nie zaznawały spokoju, a zamiast życzeń świątecznych i noworocznych wysłać im odpowiednie teksty za tak bolesne upokorzenie nas i Ofiar OUN-UPA ... www-kresy.pl/wolyn/inne/wigilia.doc
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,48782,73636809,73636809,Wigilia_w_podolskie_wsi_Ihrowica_24_12_1944r_.html


Temat: Kupujecie jutro po wiechciu?
...w końcu zmordowani i głodni wylądowaliśmy w Sphinxie w Kaliszu. żarcie plastikowe (obleci ale zachwycać się nie ma czym) kupa ludu, przynajmniej obsługa szybka i zwinna, no i dawali dziewczynom po kwiatku i częstowali cukierkami. A tak wogole to ja nie cierpie wszystkich świąt i okoliczności taśmowych. Nie znoszę hurtowego obdzielania kwiatkiem na dzień kobiet (a babiniec w firmie mam imponujący) Nie znoszę gromadnego składania życzeń świątecznych i noworocznych. Kurde! Znam kogoś i lubie, to chętnie mu życzę czegoś fajnego, ale klepanie każdemu łosiowi formułki "wszystkiego najlepszego" mnie wnerwia.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14718,38060084,38060084,Kupujecie_jutro_po_wiechciu_.html


Temat: Wesolych Swiat
Przyłączam się do życzeń Swiątecznych i Noworocznych - miłych bo rodzinnych, z kolędami śpiewanymi pełnym głosem, nie przejadania się (no może troszkę...)natomiast z... (też z umiarem...),pogody ducha. P. Burmistrzowi -jeśli nas czyta- wsłchiwania się w głos ludu swojego, nie tylko "kota Klakiera"- zdrowia, zdrowia, zdrowia...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44376,73615349,73615349,Wesolych_Swiat.html


Temat: Slazacy walcie RAS po lbach ile wlezie!
Tjaaaa, pewnie dlatego, że RAś nie ma nic dopowiedzenia jest na tym forum jednym z głównych tematów dyskusji:-). Znamienne, że na stronach różnych ropsiów, PiS-ów, LPR-ów/MW jest więcej wzmianek o RAŚ, niż na stronach RAŚ o tamtych. Twoja i Tobie podobnych bezsilna złość jest dla członków RAŚ nagrodą za determnację. PS. Nie wiesz dlaczego działalność ROP"Ś" zamarła po wyborach parlamentarnych? Nawet życzeń świątecznych i noworocznych nie złożyli.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,639,35030757,35030757,Slazacy_walcie_RAS_po_lbach_ile_wlezie_.html


Temat: Puhatkom - wesolych Swiat !
Ja rowniez przylaczam sie do zyczen swiatecznych i noworocznych. Oby Swieta minely w prawdziwie rodzinnej, spokojnej atmosferze, a nowy rok po sylwestrowych szalenstwach obfitowal w zlecenia i klientow. Teraz jeszcze tylko przetlumacze to na inne cywilizowane jezyki: Merry Christmas and Happy New Year! Frohe Weihnachten und einen guten Rutsch ins Neues Jahr! Wiesław Landowski
Źródło: topranking.pl/1528/puhatkom,wesolych,swiat.php


Temat: Niedokonczony business (wontek) :))).
Dzieki Wam kochani,dzieki ci Gazeto! Kochani,drodzy,mili rodacy dolaczam sie takze do zyczen swiatecznych i noworocznych dla wszystkich dziekujac jednocznie naszej drogiej wyborczej ze jestescie i ze mialam mozliwosc spotkac was wszystkich zarowno na sieci jak i niektorych "na zywo" Drogi szkodniku,droga gazeto,BARDZO DZIEKUJE,bo to wlasnie dzieki wam w tym roku moja wigila bedzie weselsza,bo spedze nia z osoba ktora poznalam wlasnie dzieki forum z nasza droga wspaniala radosna Yvonka to dzieki forum mialam...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23,17984135,17984135,Niedokonczony_business_wontek_.html


Temat: Łódzkie mamusie !!!
Witajcie drogie mamusie!! Baaaaardzo długo nas tu nie było. Wstyd mi. Barsdzo wielki wstyd bo nawet nie złożyłam Wam życzeń świątecznych i noworocznych. Pomimo, że nie zajrzałam tutaj fizycznie to duchowo byłam z Wami i myślałam o Was cieplutko. U nas wszystko w porządku. Za kilka dni Filip kończy 8 m-cy. Raczkuje, siada sam, ma 8 zębów (cztery na górze i cztery na dole - ostatnio wyszły mu dwie dolne dwójeczki), próbuje usilnie wstawć i strasznie łobuzuje, a po za tym mówi ma ma (ciekawe czy rozumie już to słowo ) da da, ba ba i takie tam fajne...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,573,14175130,14175130,Lodzkie_mamusie_.html


Temat: Życzenia świąteczne - pomocy.
Życzenia świąteczne - pomocy. Jest teraz pora na przesyłanie życzeń świątecznych i noworocznych. Można pocztą, ale także jako sms lub pocztą elektroniczną. Na pewno znacie jakieś oryginalne życzenia albo wierszyki, może coś śmiesznego. Napiszcie!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13,4054605,4054605,Zyczenia_swiateczne_pomocy_.html